Skip to main content

PSE Z. THAÇI KËRKON QË FINANSAT E BFI-SË TË JENË NËN KONTROLLIN SHTETËROR

Deri më sot, lideri i shqiptarëve të Maqedonisë, z. Menduh Thaçi, shumë herë e ka akuzuar Mulla Sulën si kryehajn, kryebandit e kryekriminel, kurse Mulla Sula assesi nuk është mbrojtur nga këto akuza, qoftë edhe përmes ndonjë procesi gjyqësor. Me të drejtë shtrohet pyetja: çfarë do të bëjë Menduh Thaçi me Mulla Sulën nëse vërtet vie në pushtet pas 11 dhjetorit?!  

Shkruan: Zeqie Veseli

Në intervistën e fundit të liderit të shqiptarëve të Maqedonisë, z. Menduh Thaçit, realizuar në TV 21 M, u trajtuan dhe u zbërthyen shumë çështje mjaft interesante. Intervistuesi, nga fundi i intrvistës shtroi edhe pyetje për sa i përket involvimit të fesë në politikë. Ali Ahmeti kësaj pyetje iu përgjigj duke hedhur faj mbi Lëvizjen Besa për të cilën tha se e ka involvuar fenë në politikë duke urdhëruar dhjetra imamë që të agjitojnë për këtë Lëvizje nëpër xhami. Dhe, për krejt këtë akuzë nuk solli asnjë fakt! Më mjeran dhe më gënjeshtar se në këtë përgjigje Ali Ahmeti nuk ka qenë asnjëherë.
Kurse, në përgjigjen e vet, z. Menduh Thaçi do të jetë më konciz, më i drejtpërdrejtë dhe shumë më racional. Ai në mënyrë brilante e zbërthye lojën e Ali Ahmetit dhe të Sulejman Rexhepit të cilët me çdo kusht përpiqen që në mesin e trungut kombëtar shqiptar të gjejnë lëvizje ekstremiste islamike. Menduh Thaçi nënvizoi se, Ali Ahmeti e ka kapur për hundë Mulla Sulën dhe është duke e tërhequr zhag nëpër terren, nëpër vise të ndryshme të Maqedonisë. Sipas argumentave të z. Thaçit, Mulla Sula i shantazhon të gjithë ata imamë që nuk vihen në shërbim të BDI-së në këtë fushatë zgjedhore. Janë me qindra fotografi, me dhjetra incizime dhe me qindra takime që e dëshmojnë faktin se si Ali Ahmeti me naivitetin e Mulla Sulës përpiqet që ta shfrytëzojë fenë islame si dhe predikuesit e kësaj feje në të mirë të BDI-së.
Pikërisht për këtë shantazh të Mulla Sulës që ua bën imamëve z. Menduh Thaçi hapi një çështje shumë interesante. As dhjetë për qind e imamëve në Maqedoni nuk paguhen përmes bankës, ashtu siç kryhet paga në Maqedoni, por, Mulla Sula i paguan në dorë, në mënyrë të zezë. Për këtë dhe për dhjetëra abuzime të tjera finansiare deri më sot nuk është përgjegjur “kreu i BFI-së”, por as “mister hapi pesëmbëdhjetë centimetërsh”, përgjegjsi i sektorit finansiar i BFI-së. Prandaj, z. Thaçi tha që finansat e BFI-së duhet t’ju nënshtrohen ligjeve pozitive të shtetit dhe jo të jenë në duart e Mulla Sulës i cili shantazhon imamë por edhe mund të sponsorisojë lëvizje eksremiste vetëm e vetëm të etiketohet kombi shqiptar, ashtu siç e kërkojnë këtë qarqet sllave në rajon.
Miliona euro përfundojnë në xhepin e Mulla Sulës! Mulla Sula me këto para të myslimanëve është në gjendje të bëj qejf, të paguaj qejf dhe ta çojë jetën për qejf, në dëm të islamit dhe të myslimanëve të vendit. Asnjë lider fetar në rajon nuk është më i pasur se sa Mulla Sula, asnjë lider fetar në rajon nuk ka pronë të patundshme dhe të tundshme më shumë se sa Mulla Sula. Asnjë lider fetar nuk e ka të zhvilluar korrupsionin, nepotizmin dhe shantazhimin më shumë se sa Mulla Sula në rajon dhe më gjërë. Asnjë lider fetar në rajon, në Europë dhe më gjërë nuk e bën jetën e kryeshefit bandit siç e bën Mulla Sula. Asnjë lider fetar në rajon dhe më gjërë nuk e keqpërdor fatkeqësinë apo katastrofën natyrore për përfitime personale siç e përdori Mulla Sula. Keqpëdorim i fundit ishte katastrofa që  goditi Hasanbegun me rrethinë me ç’rast BFI tuboi mbi 500 mij euro dedikuar banorëve të këtyre anëve kurse të gjitha prfunduan në xhepin e Mulla Sulës dhe të bashkëhajnit të tij Mustafa Dautit. Një javë pas kësaj katasrofe kryehajni i tij blenë BMW X6 në vlerë prej 60 mij eurove, kurse Mulla Sula i blenë nipit Golf 7 dhjetra mijëra euro për ditëlindjen e tij. Një muaj më vonë Mulla Sula hap edhe restorant, ku investoi dhjetra mijëra euro për renovim kurse faturat e shpenzimeve i mbulon BFI-ja. Banorët e Hasanbegut dhe të rrethinës ditët e dimrit po i kalojnë në trishtim dhe mjerim të skajshëm deri sa Mulla Sula në KONAKUN e vet pret e shtron darka e dreka për krerët e BDI-së që ia shtojnë gajretin duke i premtuar fitore bindëse në zgjedhjet e 11 dhjetorit.
Kjo sjellje mafioze prodhon edhe celula banditeske të cilat për mbrojtjen e interesave të veta fare lehtë mund të involvohen edhe nëpër aksione kriminale e terroriste. Prandaj, në të drejtë absolute është z. Menduh Thaçi kur thotë që, finansat e BFI-së duhet t’i nënshtrohen ligjeve pozitive të shtetit. Deri më sot nuk është bërë asnjë krehje e arkës së BFI-së nga ana e revizionit shtetëror apo e policisë finansiare që të zbulohen dhe të dalin në shesh të gjitha abuzimet e tmerrshme finansiare që i bën Mulla Sula, uzurpatori i postit të reisit të BFI-së.
Deri më sot, Menduh Thaçi shumë herë e ka akuzuar Mulla Sulën si kryehajn, kryebandit e kryekriminel, kurse Mulla Sula assesi nuk është mbrojtur nga këto akuza, qoftë edhe përmes ndonjë procesi gjyqësor. Me të drejtë shtrohet pyetja: çfarë do të bëjë Menduh Thaçi me Mulla Sulën nëse vërtet vie në pushtet pas 11 dhjetorit?! A do ta bëjë atë që e bën një shtet normal me kryebanitët, paralelisht duke ia konfiskuar edhe tërë pronën e paligjshme?!

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves