Skip to main content

Thaçi: Dy gjëra janë që këputen atëherë kur trashen, Zullumi dhe Pushteti, kështu është fundi BDI-së

Partia Demokratike Shqiptare dhe lideri  Menduh  Thaçi takuan strukturën e PDSH-së në vendin ku ai dhe partia e ti PDSH dolën fituese në zgjedhjet e fundit lokale në Studeniçan.
Në takim me banorët e Studeniçanit ishin edhe deputeti i zonës një Bekim Fazliu dhe deputeti i zonës dy Orhan Ibrahimi si dhe vet kryetari i komunës së Studeniçanit një herit dhe sekretari i PDSH-së Azem Sadiku. Njofton Gazeta Lajm
“Ne flasim hapur me ju që të na kuptoni dhe mesazhet që i japim ti përcillni jashtë njerëzve të cilët janë skeptik të shtypur të cilat thonë unë jam i ngopur deri në fyt me këta të BDI-së por ama nuk e di edhe ju çfarë ofroni, kërkojnë nga ne fakte dhe argumente për të na mbështetur . Edhe pse platforma jonë është shumë e qartë e drejtë dhe e pastër , herë pas here  na thuhet në teren se nuk e dimë se çfarë kërkojmë , ne ua bëjmë të ditur edhe atyre normalisht dhe maqedonasve dhe bashkësisë ndërkombëtare se PDSH nuk kërkon asgjë më shumë se sa të drejtat që i kanë popujt tjerë të civilizuar në shtetet e Evropës , e marrë shembull Kroatët në Bosnjë janë vetëm 11 % por i gëzojnë të drejtat njejt si i gëzojnë Sërbët dhe Boshnjakët , Italianët në Zvicër mund të jenë 4 ose 5% por i gëzojnë  të gjitha të drejtat si; i gëzojnë vet populli Zvicëran, kjo është platformë e Partisë Demokratike Shqiptare,çështja e dytë ne kërkojmë parat tona parat e tatimeve “porezit” qe na i marrin prej xhepit tonë shteti  në mënyrë normale dhe të automatizuar të na i kthej prapë, ashtu siç i kthen në zonat e maqedonasve dhe shohim që ata zona janë bërë perfekte , si në infrastrukturë , kanalizim, ujsellës , parqe gjelbërim, çerdhe, ambulance, shkolla etj. Jo zonat tona të ngelin të pa zhvilluara dhe ne më pastaj të mundohemi të sqarojmë se cila është kërkesa e jona në aspektin ekonomik.
Pse ne si PDSH kemi konflikte me BDI-në?
Janë edhe ata shqiptarë ndoshta edhe ata kanë dëshirë që të bëjnë mirë, mirëpo  konflikti fillon atëherë kur deputeti i BDI-së thotë se buxheti ndahet në mënyrë proporcionale “është si duhet”, fjalën që duhet ta thonë deputetët maqedonas e thotë shqiptari  për ta vërtetuar se projekti është i drejtë , por nuk është kështu dhe në momentin kur deputeti jonë Orhani i thotë ore “hajn” jo hajn personalisht por hajn që i merrni paret e popullit prej tatimeve dhe të njëjtat nuk i ktheni tek populli shqiptar ashtu si i ktheni tek populli maqedonas. Këtu kushtimisht ta them në Karshiakë është edhe më lehtë , jam i vetëdijshëm se është një dëshpërim i madh i shqiptarëve, lodhje e madhe është shumë vështirë ti mobilizosh, e di që qarkullojnë edhe fjalë se këta janë shumë të fortë dhe kanë shumë para pushtet, jo juve jo komunës së Studeniçanit , por nga komuna e Studeniçanit “Karshiakës” e çojmë një  mesazh për gjithë shqiptarët që jetojnë në Maqedoni, si fitoj komuna e Studenicanit në 2013 a mos vallë BDI e la se i dhimbsej PDSH dhe tha merreni , jo por ishte pikërisht përkushtimi i fuqishëm dhe mos dorëzimi i popullit këtu në 2013 arriti që politikisht PDSH dhe Azemi si kryetarë fitoj, ky le të jetë mesazhi që duhet të shkoj deri tek të gjithë shqiptarët tjerë , mesazhi është “Edhe me zot edhe me përvojë, dy gjëra janë që këputen atëherë kur trashen, Zullumi dhe Pushteti. Në atë moment kur zullumi bëhet shumë i trashë këputet dhe në momentin kur pushteti bëhet shumë i trashë këputet megjithatë jo juve port ë tjerëve duhet tu tregojmë se më nuk ka ngelur rrugë tjetër patjetër duhet të mobilizohemi neve  nuk mund të na i kryej punët as Shqipëria e as Kosova as Amerika as Bashkësia Ndërkombëtare, ata vetëm mund të na ndihmojmë por veturën “qerin” nga balta duhet ta nxjerrim vet ne. Cvetova shembull i drejtë për drejtë se të tjerët  Turqit dhe myslimanët duhet ta votojnë PDSH sepse ne ata i llogarisim vëllezër njejt si kujdesemi tek shqiptarët të jetë mirë ti kenë gjitha kushtet do kujdesemi edhe për ta. Tjetër mesazh që duet ta përcillni “ të gjithë ata që janë mysliman dhe kanë kombësi tjetër, nuk janë shqiptarë duhet që ta votojnë PDSH sepse mu ul njëri në tavolinë  gjatë marveshjes  së Përzhinos dhe më tha më tha “ A so ti sega zboris na ime na myslimani ( pse ti flet në emër të gjithë myslimanëve) ja ktheva unë nuk shoh përfaqësues tjetër mysliman këtu më tha, po çka janë ata anëtarët mysliman te VMRO-së, jemi në demokraci ata kanë drejtë të flasin për programin e VMRO-së por  për kërkesat reale të  shqiptarëve myslimanëve PDSH është dhe do të jetë padyshim e mandatume. Gjatë ditës ishim në Cvetovë Azemi ka punuar ishte bërë rruga në mënyrë fantastike por një banor më tha kryetarë edhe këtë proekt edhe këtë edhe këtë tjetrin i thashë të gjithë ata do realizohen atëherë kur unë dhe PDSH të jemi në qeveri atëherë këto projekte në të mirë të popullit do realizohen në forcën e plotë”, përfundoi Menduh Thaçi/ina

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves