Translate

Saturday, June 4, 2016

Testimi ekstern si shkas

Shkruan : Miat Sadiku
Teksa po degjoja refrenin e asaj këngës së bukur të  Rozana Radit :”O sa mirë me ken shqipëtar”,  humorin ma prishi spikerja e lajmeve  që po këndonte datat e  mbajtjes së testimit ekstern,  pastaj vijuan  edhe prononcimet  e  pa definuara të zyrtarëve,  që s’i kuptova a ishin pro apo kundër testimit ekstern?!
Të debatuarit lidhur me çështjen e testimit  në fjalë  barrt me vete rrezikun e njollosjes  për të qënit kundër cilësisë në arsim, për arkaik apo nostalgjik për arsimin dikurë. Thua se na mbyti cilësia e arsimit të sotëm,  me masat vend e pa vend, që i bëjnë zyrtarët aktual, që vetëm i Madhi  Zot e di se ku u “arsimuan kaq ters” për t’i zbatuar përvojat e tyre hallucinative  në kurriz të fëmijëve tanë.
T’i kthehem  prapë asaj këngës së Rozanës, sepse e pëlqej këtë këngë po aq sa dëshiroj ta pëlqejnë edhe nxënësit shkollën.
Është qershor dhe në kushte të një normaliteti, fëmijët do duhej të këndonin, ta zëmë “O sa mirë me ken shkollarë”,  por jam i sigurtë që as nga goja e as nga zemrat e tyre të njoma nuk del ky tingull. Ngazëllimit të tyre të fundvitit shkollorë i’a ka zënë vendin ankthi dhe frika se në ç’lëndë do testohen, dhe kur do bëhen makthi i tyre ato qindra  pyetjet e testit pas nëntë muajve vajtje ardhje në shkollë me çantat e rrënda sa një thes çimentoje.
Meqënëse nuk jam profesionist, mund të shpreh vetëm përshtypjet e mija  si dhe  dyshimin që ky far lloj testimi  mund të sjell ndonjë vlerë të dobishme për nxënësit.
Besoj që çdo i rritur që ka kaluar teste të ndryshme në jetë, bie fjala testin e lejes për vozitje, apo provimet në univesitet e di sa  shumë stres  zakonisht shkaktojnë aktet e tilla. Nisur nga kjo, vetëm mund të imagjinohet sa herë më shqetësues duhet të jetë kalimi i një fëmije nëpër  sprova e testime të tilla.  Shtuar kësaj edhe faktin që moshat e reja që i nënshtrohen këtij proçesi janë individë ende në formim e sipër, pasojat evetuale sigurisht që do lënë gjurmë në zhvillimin e mëtejmë të personalitetit të tyre.  Ajo që vërehet, edhe pse nuk më ka rrënë në dorë ndonjë studim, është një lloj rrefuzimi  i dukshëm, për mos t’a quajtur urrejte, e shumicës së nxënësve ndaj shkollës.  Se pse ndodh ky fenomen, sigurisht duhet mendim meritor i kompetentëve edhepse edhe  jokompetentët e kanë të qartë që testimet mekanike, virtuale, online, interne apo eksterne nuk mund të jenë zëvendësim i qasjes pedagogjike dhe metodike reale e të përshtatura nevojës së kohës, që njëkohësisht mbajnë llogari për domosdoshmërinë dhe mundësitë e nxënësve për të nxënë dituri por edhe për t’u lejuar të  shijojnë fëmijërinë e tyre.
Unë për vete kundër  testimit jam dhe  i  mirëkuptoj  ata të cilëve ky tekst i shkurtë  mund  t’ju duket  shumë i butë duke pasur parasyshë  ndikimin e vrazhdë që shkaktojnë politikat  arsimore të “bilmezëve me dhe pa brekë” por sharjet banale  nuk lejohen në tema që lidhen me arsimin, apo jo?!  Ah testimi nanën …..!!

0 comments :

Post a Comment