Skip to main content

Testimi ekstern si shkas

Shkruan : Miat Sadiku
Teksa po degjoja refrenin e asaj këngës së bukur të  Rozana Radit :”O sa mirë me ken shqipëtar”,  humorin ma prishi spikerja e lajmeve  që po këndonte datat e  mbajtjes së testimit ekstern,  pastaj vijuan  edhe prononcimet  e  pa definuara të zyrtarëve,  që s’i kuptova a ishin pro apo kundër testimit ekstern?!
Të debatuarit lidhur me çështjen e testimit  në fjalë  barrt me vete rrezikun e njollosjes  për të qënit kundër cilësisë në arsim, për arkaik apo nostalgjik për arsimin dikurë. Thua se na mbyti cilësia e arsimit të sotëm,  me masat vend e pa vend, që i bëjnë zyrtarët aktual, që vetëm i Madhi  Zot e di se ku u “arsimuan kaq ters” për t’i zbatuar përvojat e tyre hallucinative  në kurriz të fëmijëve tanë.
T’i kthehem  prapë asaj këngës së Rozanës, sepse e pëlqej këtë këngë po aq sa dëshiroj ta pëlqejnë edhe nxënësit shkollën.
Është qershor dhe në kushte të një normaliteti, fëmijët do duhej të këndonin, ta zëmë “O sa mirë me ken shkollarë”,  por jam i sigurtë që as nga goja e as nga zemrat e tyre të njoma nuk del ky tingull. Ngazëllimit të tyre të fundvitit shkollorë i’a ka zënë vendin ankthi dhe frika se në ç’lëndë do testohen, dhe kur do bëhen makthi i tyre ato qindra  pyetjet e testit pas nëntë muajve vajtje ardhje në shkollë me çantat e rrënda sa një thes çimentoje.
Meqënëse nuk jam profesionist, mund të shpreh vetëm përshtypjet e mija  si dhe  dyshimin që ky far lloj testimi  mund të sjell ndonjë vlerë të dobishme për nxënësit.
Besoj që çdo i rritur që ka kaluar teste të ndryshme në jetë, bie fjala testin e lejes për vozitje, apo provimet në univesitet e di sa  shumë stres  zakonisht shkaktojnë aktet e tilla. Nisur nga kjo, vetëm mund të imagjinohet sa herë më shqetësues duhet të jetë kalimi i një fëmije nëpër  sprova e testime të tilla.  Shtuar kësaj edhe faktin që moshat e reja që i nënshtrohen këtij proçesi janë individë ende në formim e sipër, pasojat evetuale sigurisht që do lënë gjurmë në zhvillimin e mëtejmë të personalitetit të tyre.  Ajo që vërehet, edhe pse nuk më ka rrënë në dorë ndonjë studim, është një lloj rrefuzimi  i dukshëm, për mos t’a quajtur urrejte, e shumicës së nxënësve ndaj shkollës.  Se pse ndodh ky fenomen, sigurisht duhet mendim meritor i kompetentëve edhepse edhe  jokompetentët e kanë të qartë që testimet mekanike, virtuale, online, interne apo eksterne nuk mund të jenë zëvendësim i qasjes pedagogjike dhe metodike reale e të përshtatura nevojës së kohës, që njëkohësisht mbajnë llogari për domosdoshmërinë dhe mundësitë e nxënësve për të nxënë dituri por edhe për t’u lejuar të  shijojnë fëmijërinë e tyre.
Unë për vete kundër  testimit jam dhe  i  mirëkuptoj  ata të cilëve ky tekst i shkurtë  mund  t’ju duket  shumë i butë duke pasur parasyshë  ndikimin e vrazhdë që shkaktojnë politikat  arsimore të “bilmezëve me dhe pa brekë” por sharjet banale  nuk lejohen në tema që lidhen me arsimin, apo jo?!  Ah testimi nanën …..!!

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (11-20)

Memoari nr.11 NË BASRA, UNË SULA SI SHEIKËT KUVAJTIANË Tashmë kisha nisur bukur mirë të komunikoj në gjuhën arabe. Po i ndiqja ligjeratat e Sheriatit. Më duheshin studimet e këtij fakulteti. Duke i udhëhequr drejt e mirë muslimanët e mi ata do të më besonin mua, pavarësisht se çka do të bëja unë e me se do të merrsha përveçse me hoxhallëk. Këtu profesorët na thoshin, nëse studioni vetëm sa për të qenë hoxhallarë profesionistë ju ka hëngër dreqi, sepse nuk jetohet vetëm me hoxhallëk. Pare kisha plot. Kredi të mirë studentore. Për studentët e Jugosllavisë isha tamam sheik. Prandaj edhe shtyhesha me sheikët e vendit, apo, më mirë me thënë, kisha shumë qejf t’i imitoj ata dhe jetën e tyre. Relacionin më të shpeshtë e kishin deri në Basra të Irakut. Vlonin si bubrreca, në këtë relacion. Më vonë e kuptova se në Basra jetohej një jetë nën mesatare. Sadam Hyseini nuk i kishte lënë kurrë që qytetarët e Basrës të me rrnin frymë shlirshëm. Pse? Sepse, pikërisht për faktin se shumica

Debat për listat e deputetëve në emisonin ”Rruga drejt…” : Azem Sadiki-PDSH, Izet Mexhiti-BDI, dhe profesori Zemri Elezi (VIDEO)

Debat për listat e deputetëve në emisonin ”Rruga drejt…” : Azem Sadiki-PDSH, Izet Mexhiti-BDI, dhe profesori Zemri Elezi (VIDEO) ./Ditari.mk/