Skip to main content

THAÇI: ÇËSHTJA SHQIPTARE NË MAQEDONI NUK ZGJIDHET ME DISKO SHQIPTARËT NËPËR PROTESTA

Kryetari i Partisë Demokratike Shqiptare Menduh Thaçi për herë të parë është mysafir në emisionin ”Rruga Drejt” dhe në televizionin Alsat-M. Thaçi para gazetares Arta Tahiri flet për krizën politike, për partinë e tij, për përgjimet dhe për zgjedhjet e ardhshme, njofton Telegrafi Maqedoni.
Telegrafi Maqedoni do të ju përcjell pjesë integrale nga ky emision.
“Unë jam në skenën politike që nga viti 1993, themelues i opozitës dhe mendimit opozitar. Kemi humbur zgjedhjet por kemi fituar pozicionin e liderit te opozitës, prandaj unë jam shef i opozitës”, ka thënë lideri i PDSH, Menduh Thaçi.
“Jam i hapur për të biseduar me ata që veten e quajnë opozitar, por asnjëherë nuk do të jem i hapur për të biseduar për atë se kush do të bëhet deputet apo kryetar komune, por gjithnjë do të jem i hapur për përcaktimet programore dhe platformën e shqiptarëve në Maqedoni”, ka shtuar ai duke folur për bashkëpunimin opozitar.
Në pyetën pse ai mendon se është baba i opozitës kur tashmë opozita është bërë pikë e pesë, ai thotë se liderin e opozitës e përcakton numri i votave duke thënë se në zgjedhjet e fundit partia e tij ka marrë një numër të konsiderueshëm, rreth 70.000 vota.
“Jam duke e bartur mbi vete një fazë të vështirë që është jetike për shqiptarët e Maqedonisë, nuk e di se sa do të jem në gjendje ta realizoj këtë mision por së paku besoj ta mbaj të gjallë. Kam besim të plotë se shqiptarët nuk duhet të heqin dorë nga opozitarizmi etnik, që shpie deri te realizimi i kërkesave etnike” ka thënë Thaçi i pyetur për misionin e tij në politikë.
Duke folur për rrjedhën e Marrëveshjes “Përzhino”, ai thekson se që në fillim ka thënë se nuk do të ketë gjë nga Marrëveshja Përzhino. “Gabimi më i madh edhe me fajin tim ishte që nuk u arrit të futen çështjet jetike për mbijetesën e shtetit, çështjet etnike shqiptare” thotë ai.
“Marrëveshja e re e ofruar nga PDSH pas Përzhinos kërkonte që çështjet shqiptare të jenë pjesë e negociatave, këto kërkesa i kemi bërë në mënyrë të pazëshme sepse nuk donim që të kuptohet si tentativë për rritjen e rejtingut partiak”, ka shtuar ai.
Në lidhje me pasurinë e tij, Thaçi tha ”Unë nuk jam i pasur. Unë jam solid. Nuk kam lidhje me interprometin.” thotë Menduh Thaçi.
Për sa i përket veprimit të zbehtë opozitar, lideri i PDSH, Menduh Thaçi ka thënë: “Ne nuk mund tu qasemi varianteve aventureske, kërkojmë ti bashkërendisim kërkesat tona me ato të ndërkombëtarëve, kërkesat tona ti bëjmë të pranishme për ndërkombëtarët. Unë nuk jam lider joserioz si disa që dalin në protesta me 200-300 veta”. Po e siguruam mbështetjen e shqiptarëve nuk ka çare që partitë maqedonase mos ta respektojnë “Marrëveshjen e re” të PDSH.
Vendimin e Ivanovit e konsideron një skandal të madh dhe zgjidhjen e vetme e sheh te tërheqja e plotë e këtij vendimi, ndërsa i pyetur pse është se jeni i vetmi i falur nga Ivanovi ai është përgjigjur duke thënë: “Të gjithë kanë qenë të interesuar që PDSH të jetë në listën e të falurve, unë nuk kam bërë asnjë faj, faji im i vetëm është që u kam dalë në mbrojtje shqiptarëve”.
Sipas Thaçit përgjegjës për situatën aktuale në Maqedoni janë partnerët qeverisës OBRM-PDUKM e Nikolla Gruevskit dhe BDI e Ali Ahmetit. “Gruevski dhe OBRM-PDUKM gënjehen nëse mendojnë se me qasje nacionaliste do ti dëmtojnë shqiptarët, do ta dëmtojnë vetëm popullin e vetë” ka thënë ai.
Me opozitën maqedonase pranon të ulet në bisedime vetëm për çështjen e emrit dhe kërkesat etnike të shqiptarëve.
Thaçi: Dera për Lëvizjen Besa është e hapur, jo për Ziadin Selën
Thaçi: ‘Veren do smrt’ ishte si hakmarrje ndaj LSDM-së!
Thaçi: OBRM-PDUKM është njejtë si LSDM
Thaçi: PDSH do të jetë në opozitë deri sa të ketë zgjedhje fer dhe demokratike
Thaçi: Unë largohem me vota, Ahmeti e ka vështirë pasi erdhi me gjak
Thaçi: Askënd nuk kam lënë në baltë
Thaçi: Çështja shqiptare në Maqedoni nuk zgjidhet me disko shqiptarët nëpër protesta

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves