Skip to main content

Ambasada zvicerane të na mbrojë nga shantazhet e Mulla Sulës

Këto ditë nëpër portale të ndryshme shoh që është aktualizur refuzimi i imamëve të Zvicrës që ia shprehin Sulejman Rexhepit, të cilin gjithnjë e më shumë e përceptojnë si një njeri problematik, intrigant dhe shumë të pasinqertë e të rrezikshëm. Me një letër të fundit që na e nisi, neve, imamëve shqiptarë nga Maqedonia në Zvicër, në njëfarë forme na e bëri me dije që na ka në grusht, sepse na paska dekretuar ai. Natyrisht e ka dekretuar edhe Imran Ahmetin, imamin e xhamisë së Vinterturit, i cili na turpëroi të gjithëve.
Kam përshtyjen se policia zvicerane tashmë neve, imamët shqiptar nga Maqedonia, po na shikojnë si të dyshimtë, si persona që nuk i përtojmë belasë dhe që ia bëjmë hyzmetin shumë. Bie një mollë e krimbur, të gjitha të tjerët shikohen me dyshim. Imran Ahmeti ka qenë njëriu më i preferuar, më i përkrahur dhe më i ledhatuari i Sulejman Rexhepit. Pse-në do ta shpjegoj më posht, me një fjali!
Verës së kaluar, atëherë kur e kishte ngusht punën Sulejman Rexhepi, na ftoi të gjithë imamëve që nga Maqedonia veprojmë në Zvicër. Natyrisht, unë dhe një grup kolegësh nuk iu përgjigjëm kësaj ftese, sepse, që në fillim e pamë se ishte me shumë hile. Sulejman Rexhepi na ftonte vetëm sa për propagandë personale, sa për t'ju thënë myslimanëve të Maqedonisë se "mua më përkrahin mbarë diaspora", përkrahje kjo që i duhej për ta legjitimuar dhe vazhduar veprimtarinë e vet kriminale e të korruptuar. Pak më vonë, një tubim të tillë do ta bëjë edhe me imamët e Maqedonisë, të cilët prej nja 1000 të tillë, nuk do t'i përgjigjen as 20 imamë!
Ja se sa manipulatorë që është Sulejman Rexhepi! I ftoi imamët e diasporës! Ju tha për një takim pune! Në fund doli se ai takim pune kishte qenë ftesë për shkelje masovike të Kushtetutës së BFI-së. Nga imamët kërkoi që t'i delegojnë nja tre imamë nga diaspora që të përfshihen si përfaqësues të tyre në Rijasetin e BFI-së! Nuk ju duket ky si një manipulim klasik? Pse pikërisht tani, kur po i dridhet Rijaseti, i duhen tre lojalistë që do ta përkrahin e do ta mbështesin në punët e tij të pista? Pse më herët nuk e ngriti një iniciatvë të tillë! Si mund ta ngrisë një iniciativë të këtillë pa u paraparë në asnjë nen të Kushtetutës së BFI-së?
Thjesht, Mulla Sula kërkon të krijohet një gamë e gjërë e teologëve që me dy këmbë e shkelin Kushtetutën e BFI-së dhe, kësisoj, të mos akuzohet për veprime antikushtetuese vetëm ai por të gjithë. Nga ai takim, Mulla Sula e ka humbur besimin te shumica absolute e imamëve të diasporës. Sepse, ai që ftohet i rimburësohen shpenzimet! Mulla Sula nuk ua rimburësoi asnjërit, as një imami nuk ia pagoi udhëtimin! Imamët, me të kthyer patën probleme se si t'i arsyetojnë shpenzimet e bëra para këshillave të xhamive të tyre. Pse ishit në Shkup? Vetëm për t'u fotografuar me Sulejman Rexhepin? Diaspora për fotografime të tilla idiotike jep fonde? Epo, ec e mos iu përgjigj ftesës së Mulla Sulës. Unë për sivjet pres të kem pasoja për kryeneçsinë time. Nuk do të arrij të dërgoj në haxh përmes BFI-së asnjë nga xhematet e mia që janë nga Maqedonia. Pra, të gjithë ata që rrebelohen nuk mund ta shfrytëzojnë këtë benifision që ua siguron Mulla Sula! Benificion që këmbehet me dëgjueshmëri prej servilit më të ulët e më të kotë! Imran Ahmeti por edhe një numër imamësh mezi e presin këtë tregëti me Sulejman Rexhepin, sepse fitojnë edhe ata pak. Fatkeqësisht, fitimi i këtyre imamëve me pazarllëkun e Mulla Sulës nuk është më i madh se një apo dy rroga imami në Zvicër! Dhe, a ia vlenë që për kaq fitime të përkrahet e të mbahet për mik një person që sa herë t'i dojë qejfi ta lëshon saxhin mbi kokë?
Po e publikoj këtë letër, me një lutje deri te redaksia që të ma ruaj anonimatin. Natyrisht, redaksia e di emrin dhe mbiemrin tim, xhaminë ku shërbej si dhe rrugën ku jetoj në diasorë. Këtë nuk është mirë ta dijë Mulla Sula, sepse, pastaj, mund të futem edhe unë në skemat ku e futi Imran Ahmetin.
Përmes kësj letre do të kërkoja deri te ambasadori zviceran në Shkup që, t'ia tërheq vërejtjen Mulla Sulës që të jetë më i kujdesshëm në raport me qytetarët e tyre. Nëse na paska dekretuar Mulla Sula, duhet t'i bëhet me dije këtij farë shantazhisti se, dekreti i tij nuk vlenë në Zvicër as me pëshurrë në të.
Në Zvicër vlejnë rregullat zvicerane dhe se, të gjithë imamët, madje edhe ne nga Maqedonia, i nënshtrohemi këtyre rregullave dhe se kemi detyrime dhe oblgime ndaj shtetit zviceran si të gjithë qytetarët e tjerë, pavarësisht prejardhjes së tyre. Askush nuk ka të drejtë që t'i manipulojë e as t'i shantazhojë e t'i torturojë qytetarët zviceranë, madje as Mulla Sula. Ky njeri duhet të jetë në shërbim të këtyre imamëve dhe jo t'i shantazhojë me organizim të haxhit. Haxhi është ibadet për të gjithë banorët e botës që kanë mundësi për ta kryer atë, dhe nuk është vullnet i Mulla Sulës dhe as mundësi për pazarllëk të tij.
(Autori është imam nga Maqedonia në një qytet zviceran. Identiteti i tij është i njohur për redaksinë e protalit tone) Huazuar nga: Të gjithë për çlirimin e BFI-së nga Sulejman Rexhepi.


Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves