Skip to main content

Hasani: Shkrimet e publikuara janë përpiluar nga shërbimi sekret serb

Shkup, 15 shtator - Pas publikimeve të materialeve nga gazetari kontrovers maqedonas, të kinse bisedave të zhvilluara midis gjykatësit shqiptar Miralem Hasani dhe sekretarit aktual të BFI-së, ka reaguar Hasani duke theksuar se bëhet fjalë për shkrim të përpiluar nga shërbimi sekret serb dhe fjalët që përdoren në shkrimet e publikuara nuk i përkasin fjalorit të tij, transmeton Radio Vala.
Reagimi i plotë i gjykatësit, Miralem Hasani:
Dit më parë në një portal serb, (me siguri i kontrolluar dhe dirigjuar nga shërbimi sekret serb) doli një shkrim, gjoja se unë paskam folur në telefon me një gostivaras dhe kam përmendur Bashkimin Demokratik për Integrim, apo zotin Nevzat Bejta, kryetarin e Gostivarit, gjë kjo që më bëri të ndjehen keq nga fjalët që kishte qëndisur ky “portal”, duke mi veshur sikur i kamë thënë unë ato fjalë!
Fillimisht, unë kërkoj ndjesë për fjalorin e nivelit jonjerëzor që është përdorur në përpilimin e këtij shkrimi nga shërbimi serb, sepse janë fjalë që nuk më përkasin mua dhe fjalorit tim të përditshëm.
E dyta, në këtë shkrim përmendet se unë, përgatitem për në xhami dhe në ora 6 e 30 të mëngjesit i dërgoj fëmijët në xhami për të lexuar, që nuk ka asnjë logjik kjo sepse xhamit nuk pranojnë nxënës për lexim apo për mësim në këtë orë të mëngjesit, ndërsa, paralelisht me këto (përzierje fetare) ky “portal” serb qëndis disa fjalë të cilat janë aq banale saqë nuk kanë vend në fjalorin tim – e aq më pak të një njeriu që, siç e kanë qëndisur ata, shkon në xhami.
Unë, Miralem Hasani, hedh po ashtu kategorikisht këto publikime dhe shprehem publikisht se këto nuk janë fjalët e mia dhe se nuk ka të bëj aspak me të vërtetën, por është hakmarrje ndaj meje, shkaku se, nuk i kam dëgjuar individë të caktuar (Udbashë) ti kthej lëndët në gjyq siç ua do qejfi atyre.
Unë jam kuadër dhe pjesë e Bashkimit Demokratik për integrim, dhe unë postet më parë dhe postin që gëzoj tani e kam pikërisht falë këtyre njerëzve, siç është Nevzat Bejta apo funksionarë të tjerë të BDI-së, për të cilët kam respekt të veçantë, dhe nuk jam njeri që shkel mi parimet e mia dhe të partisë time.
Unë respektoj tej mase kreun e Gostivarit, Nevzat Bejtën dhe assesi as që kam mendim negativ për këtë njeri, e lerë më të shprehen në atë formë, prandaj, po përsëris edhe një herë, këto janë qëndisje për t`u hakmarrë ndaj meje shkaku se nuk kam pranuan të gjunjëzohem para tyre (personat që duhet e dijnë se për çka bëhet fjalë – dhe për cilat kërkesa të refuzuara nga ana ime).
Përkundrazi, zotin Nevzat Bejta e respektoj si njeri para së gjithash familjar dhe të devotshëm dhe e kam përkrahur dhe gjithnjë do e përkrah dhe do e përgëzoj për punët që bën në Gostivar dhe në parti si nënkryetar i partisë.
Për fund, kërkoj nga anëtarët e Bashkimit Demokratik për Integrim që të mos bien pre e këtyre qëndisjeve kundër meje me qëllime të zeza të shërbimit sekret serb, ndërsa unë, edhe përkundër shumë presioneve për ti rregulluar lëngët e udbashëve këtë nuk e kam bërë kurë dhe nuk do e bëj, sepse nuk jam njeri që gjunjëzohem para fundërrinave të tilla që vazhdojnë të merren me mua, për të komprometuar personalitetin tim në këtë formë, në mungesë të gjërave që ata duan./ ZHURNAL/

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves