Skip to main content

Bomba nr.7: XHONI

BFI definitivisht po ecë drejt shkatërrimit me Sulejman Rexhepin dhe klanin e Gostivarit. Dëshmitë janë të njëpasnjëshme për Sulejman Rexhepin,Miralem Hasanin, Irsal Jakupin dhe të tjerët nga klani i Gostivarit. Klani në fjalë u shpërblye nga Sulejman Rexhepi duke e caktuar Irsal Jakupin në postin e “Sekretarit të BFI”. Sulejman Rexhepi është fund e kry i zhytur në korrupsion dhe se vendimi i tij me Irsal Jakupin është mënyra e shpagimit të borxhit që ka ndaj klanit të Gostivarit. Keqpëdorimet të cilat i bënë Sulejman Rexhepi në BFI duhet të ngritet proces gjyqësor në  prokurori special. Fatëkeqësisht vazhdojnë t’i kenë sytë e mbyllur institucionet shtetërore, funksionarët e BFI, si dhe strukturat tjera të këtij institucioni. Heshtja është pranim i gjitha skandaleve, por mbetet të shohim se a do të kenë fytyrë që këta persona të qëndrojnë edhe më tej në BFI?! Kërkohet dorëheqja e menjëhershme e Sulejman Rexhepit dhe Irsal Jakupit!                                                                                                                                    Ja çfarë ka shpalosur gazetari Bozhinovski me publikimin e bombës së rradhës lidhur me bisedën e Irsal Jakupit dhe prokurorit Miralen Hasani të bërë më 15.12.2014 me titull:” XHONI” publikuar më 15 Shtator 2015 në portalin Burevesnik:                                                              Bisede në mes të Miralem Asanit dhe Irsal Jakupit e zhvilluar me 15.12.2014 ora: 22 : 34

Miralem Asani: Ku ije be o shoc, si ije, si kalon, nena si u be 

Irsal Jakupi: Mejr jam. Ene nena mejr eshte elhamdulilah. Tej cish bon 

Miralem Asani: asgje ce ne shpej, jam tu e sos garazhen. A i pa fotot qe i kam nxjer ne fejsbuk me at njerin. A i pa qe te thash? 

Irsal Jakupi: Jo be. Se kam cel fejsbukun. Nuk kom shum muabet me at 

Miralem Asani: ok futja, mos ka enishtja kar madhi? 

Irsal Jakupi: A me at cish ja morin shpejen? 

Miralem Asani: po po 

Irsal Jakupi: Xhoni që e kishte lenden e atij? 

Miralem Asani: nuk e di 

Irsal Jakupi: Aj ja kishte, prandaj na çoj ne iftar ai njeri 

Miralem Asani: jo be. Po te une sot kishte nji lend tjeter. Nuk e din Xhoni at lende, ene mos i trego. Ktu e kishte një avokat prej Shkupi 

Irsal Jakupi: Ti thom neser te shkone ke Sefa? 

Miralem Asani: po, ene aj do bisedoje me mu, ene do ja kallzojm etejatin 

Irsal Jakupi: prap per shpejen e ka lenden? 

Miralem Asani: per zgraden 

Irsal Jakupi: A e din Sefa ket pun? 

Miralem Asani: jo, di kallzoj une. Neser a do pejm kafe ne sabah te Bursa, da thejrim ene agababen 

Irsal Jakupi: Ok dot pres 

Miralem Asani: di coj une caullet ne xhami, ne sabah ka 8.30, di pres te lexojn ene do vij, se une heret ngrejhem shkoj e fali sabahin ne xhami 

Irsal Jakupi: Mashallah. Hallall te qoft 

Miralem Asani: falemnderit. une ne 5:45 ngrejhem, dritohem mar avdes ene ka 6:15 dal pi shpie per ne xhami 

Irsal Jakupi: ben lutje edhe per ne 

Miralem Asani: po po, per krejt, une nuk jam si Doktori me Fetulla picken. A e pae çfar i kan be Fetullah pickes? 

Irsal Jakupi: Do i cin ene kto ne Maqedoni 

Miralem Asani: Ishalla. Haj hyn tej ne Kolexh behu direktor, te va ham nenen te bejm pare 

Irsal Jakupi: regulloma punen vallahi kisha hi 

Miralem Asani: po smundi une, do va japin juve te BFI-s, da kapim haxhi reisin. Ej ket me Sefen ketu ka pare, ta kapim ket leshin mos na hike 

Irsal Jakupi: Neser do ja mar numrin 

Miralem Asani: Ok shoku, haj naten e mire se do shkoj te bije se ne sabah duhet te ngrejhem te shkoj ne Xhami ta fali Sabahin 

Irsal Jakupi: Naten e mejr. Allahu ti pranoft krejt duate 

Miralem Asani: Amin ishalla


Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves