Skip to main content

Bomba nr. 2: Jeta luksoze e Sulejman Rexhepit me paratë e muslimanëve

Gazetari i portalit Burevesnik, Zoran Bozhinovksi tani shpalosi bombën e rradhës lidhur me kqpërdorimet e Sulejman Rexhepit, për paratë dhe komoditetin familjarë të krijuar me paratë e muslimanëve. Në bombën e publikuar më 26 Gusht 2015 shihet qartë kush është Suljeman Rexhepi, pasuria e BFI që shfrytëzohet për jetë luksoze dhe familjare, mentaliteti, karakteri dhe dinjiteti i Sulejman Rexhepit, bashkëpunimi i tij me shërbimet e shtetit dhe BDI. Me orë Rolex, hotele, villa, vetura luksoze, shtëpia për djemt dhe vajzën, pot ë kishte nevoj avijon për nipat edhe atë do e blej, dhe çfarë jo tjetër do të bënte Sulejman Rexhepi me paratë e muslimanëve? Pas gjithë këtyre rezillëqeve vallë sa meriton ky person akoma të jetë në krye të BFI?!
Më detajisht do të lexoni në bombën e publikuar nga gazetari, Bozhinovski përmes linkut të mëposhtëm si dhe transkriptin e përkthyer të bisedës mes familjarëve të Sulejman Rexhepit dhe të afërmve të tyre:  http://burevesnik.org/index.php/ekskluzivno/item/441-mrdach-so-zlaten-roleks-i-obraz-gjon  
(Për shkak të ruajtjes së manipulimeve teksti në transkirt i bisddës së rejës së Sulejman Rexhepit dhe një të afërm të saj  është përkthyer nga shqipja në maqedonisht, jatranskriptin original të plotë në shqip.)
Bisedë në mes të nuses së djalit të Sulejman Rexhepit dhe një të afërmi të sajë i quajtur Jusuf Ajeti Biseda ësht zhvilluar më datën 11.08.2014 ora 00:03


Reja e Sulejman Rexhepit: ej cka bon 

Jusuf Ajeti: po ri, ju a hala se keni menen me u nis a? 

Reja e Sulejman Rexhepit:ë Ce more nshpi jemi 
Jusuf Ajeti: Ja bee, po shka tha Arbresha neser nismi se aga Qani se di udhen? 
Reja e Sulejman Rexhepit: Po more, un fola me nanen tone ishte ne darsem 
Jusuf Ajeti: do e mbys qiken tane 

Reja e Sulejman Rexhepit: Ka lujt, po une i thash kallzoj Sumejes, jo tha e din po ai qetri e mashtron 

Jusuf Ajeti: hhahaha 

Reja e Sulejman Rexhepit: Valla ka kujtu qe e din 

Jusuf Ajeti: jo be tha neser 

Reja e Sulejman Rexhepit: Cka bajni , telefonin kosmofon pse e kije mshel? 

Jusuf Ajeti: kush e ka mshel? 

Reja e Sulejman Rexhepit: Po ti jam ca tut lip te kosmofoni 

Jusuf Ajeti: nuk e kam kosmofonin, tetja xim e ka 

Reja e Sulejman Rexhepit: Sa kum ardh te kam lyp, po tetja tha ai e ka 

Jusuf Ajeti: Jo be, se kam une kosmofonin po t-mobile 

Reja e Sulejman Rexhepit: Ta coj nje foto te Genta ne muzik 

Jusuf Ajeti: haram, uela ulaa Genta haram, hahahha 

Reja e Sulejman Rexhepit: ti coj do foto edhe te hoteli ne obor, hahaha 

Jusuf Ajeti: Si ne xhenet paske dal 

Reja e Sulejman Rexhepit: Ha ha, po si kujtove, une e kam te garantum xhenemin, xhenetin se harova, hahaha 

Jusuf Ajeti: hahahhaahh, si kalut ne Ulqin, fmit a u reziten? 

Reja e Sulejman Rexhepit: Si maxhup, prap kan me shku mas dy dite 

Jusuf Ajeti: Ku? Reja e 

Sulejman Rexhepit: me shoke ni kombi, Sula, Zegluli, Arbri ne Ulqin 

Jusuf Ajeti: ja ja, ti Arbresha ne shpaj? 

Reja e Sulejman Rexhepit: jo jo, na ne Oher 

Jusuf Ajeti: Hajde kur do vish tepasht 

Reja e Sulejman Rexhepit: Se buçit ni milioner ja ka ble gjysen e hotelit per Bashkesin Islame e na e kina nje apartmant edhe 2 soba tonat me bazen 

Jusuf Ajeti: ooooooooooooooooooo 

Reja e Sulejman Rexhepit: Ni sahat ja ka ble 37 mi dollar i alltanit Roleks 

Jusuf Ajeti: paaaaaaaaaa, valla me ju kajt skini 

Reja e Sulejman Rexhepit: Per nime e kam, mos e ban muhabet me kerkan 

Jusuf Ajeti: jo jooo, uzhivaj 

Reja e Sulejman Rexhepit: 6 mije euro i kena harxhu ne Ulqin per 10 dite 

Jusuf Ajeti: ntntntntnntnt, kini per qata, 6 mije euro une duhet me punu 3 vjet, kini ju. Xhakuzi a kini te hoteli? 

Reja e Sulejman Rexhepit: Po be. Shendosh, buçi thot si mu shnosh gjali thot nuk kujtoj mo per kurxho, mem thon Sula ballon ti blej i blej 

Jusuf Ajeti: valla po 

Reja e Sulejman Rexhepit: Masane ato pi Ulqini kan me kthi te na, ama une zdu te shkoj se du ne dasem te Bedriu 

Jusuf Ajeti: taj e din at 

Reja e Sulejman Rexhepit: A ki me ardh 

Jusuf Ajeti: po, mare mos me ardh 

Reja e Sulejman Rexhepit: Epo mire, une fmit si kam vec Arbreshen 

Jusuf Ajeti: Kam ven te araba(vetura), une Sumeja, ti, Arbresha, nana 

Reja e Sulejman Rexhepit: Me 25 e kam te dal nsheher 

Jusuf Ajeti: Ishalla e mer Reja e 

Sulejman Rexhepit: Flm, met paren ka me e mar, ka gjet luli tnjofshem 

Jusuf Ajeti: Aj ka te njofshem. Kismet vi neser ka ju folim 

Reja e Sulejman Rexhepit: O hajde bujrem 

Jusuf Ajeti: Flm 

Reja e Sulejman Rexhepit: Po a e ki kerin? 

Jusuf Ajeti: po be 

Reja e Sulejman Rexhepit: Epo mire, mere nonen, mejen pijme kafe 

Jusuf Ajeti: nona sun vjen, se nenja ne shpi e kena tash, vet si saher 

Reja e Sulejman Rexhepit: mere vec Mejen 

Jusuf Ajeti: Ok 

Reja e Sulejman Rexhepit: ty nuk te kam pa, qerat i pash per bajram 

Jusuf Ajeti: me sheh neser kismet 

Reja e Sulejman Rexhepit: Kismet po 

Jusuf Ajeti: naten e mire teze, bajna muhabet neser live se me mue sabahi tze 

Reja e Sulejman Rexhepit: hahhaa, naten e mire se me ty duhet me fol deri ne saba, ni mendje e kena.


Bozhinovski shkruan se: Posedoj mjaft biseda të këtilla familjare, mes tjerash edhe vajzën e Reisit Rexhepit se qysh lavdërohet se baba i saj i ka ndërtuar shtëpi të re dy katëshe. Megjithatë u përcaktova për këtë bisedë për shkak të famës në opinion për rreth orës së tij Rolex dhe jetën luksoze në brigjet e detit Adriatik. Kuptohet se e gjithë kjo bëhet në shpinë të besimtarëve musliman..

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves