Skip to main content

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata
Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit.
Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni.
Petrit_AmeArgëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje edhe me struktura të lidhura fuqishëm me shtetin.
Petrit Ame, u bë i njohur si pjesë e kronikave policeske në Shqipëri pas denoncimeve të familjarëve të Remzi Hoxhës, biznesmenit dhe veprimtarit shqiptar nga Maqedonia, i cili u vra brutalisht në Tiranë dhe ende deri sot nuk është gjetur trupi, megjithëse Prokuroria ka hartuar edhe akuza zyrtare ndaj ish-zyrtarëve të Shërbimit Informativ Kombëtar.
images (6)Pikërisht SHIK-u dhe Petrit Hame lidhen me emrin e ish-drejtorit të shërbimit sekret, të ndjerin Bashkim Gazidede, i cili është thënë se ka pasur afërsi familjare me figurën e krimit, i cili ishte me origjinë nga Dibra e Madhe.
Zeljko Raznatovic Arkan with hes private army named  Tiger's in place  Erdut 200 km nord west of Belgrade in Slavonia  Serbian part of Croatia outom 1993. Arkan wearinguniform of first world war serbian officire. Photo by Shone
Familjarët e Remzi Hoxhës, por edhe ish-shefi i SHIK-ut, Fatos Klosi, kanë akuzuar Gazideden se kanë vrarë Hoxhën pasi ky i fundit filmoi një takim ndërmjet Petrit Hames, Arkanit dhe Bashkim Gazidedes për çështjen e furnizimit me naftë nga Shqipëria të makinës së luftës së Sllobodan Millosheviçit. Bëhet fjalë për kulmin e luftës në Bosnjë dhe kohën kur Jugosllavia e fundit ishte nën darën e sanksioneve të OKB-së.
Vitet kaluan dhe një pjesë e madhe e personazheve kyçe të zhvillimeve më turbulente të skenës shqiptare u larguan një nga një dhe me ikjen e djeshme të Argëtim Asanit, asnjëri nga afera “Ame-Arkan” nuk është më.
Petrit Ame u vra në një atentat në Prishtinë menjëherë pas luftës në Kosovë dhe askush nuk foli për atë ngjarje. Ndërkohë Bashkim Gazidete u nda nga kjo botë nga një sëmundje e rëndë. i vetmi siç duket i gjallë ishte Argëtim Asani, një besnik i Hames, i cili asnjëherë nuk u pyet as nga Prokuroria e Shqipërisë e as nga organet maqedonase për akuzat e tmerrshme të familjarëve të Remzi Hoxhës.
I ndjeri Asani ka lëvizur thuajse të gjithë orbitën politike të shqiptarëve të Maqedonisë, duke u shpërblyer me pushtet dhe para. Nga një njeri i Menduh Thaçit e i PDSH-së ai u bë disident dhe mik i armiqve të tij, pra i kreut të komunës së Strugës, Zijadin Sela. Vetë Thaçi, në një takim në Strugë dy vjet më parë e akuzoi Selën për lidhjet me Asanin.
Njeriu me dy emra më pas u afrua me  “Demokracinë e Re”, kur kjo forcë politike u bë pjesë e orbitës politike të BDI-së me të cilën hyri në koalicion. Qarqe të shumta në Maqedoni e cilësonin Asanin si të afërt me Zv.kryeministrin Musa Xhaferi, i cili ka ndërhyrë për emërimin e Asanit në një post të lartë siç është ai i zyrtarit që mblidhte taksat dhe tatimet në zonën shqiptare të Maqedonisë.
Pra të gjithë këta protagonistë të mistershëm, politika i ka përthithur duke shkatërruar institucionet që shqiptarët i kanë fituar me luftë dhe me dëshmorë të pashumtë, pa llogaritur mundimet dhe persekutimin shekullor.
kupaVrasja e Asanit
Bajram Kupa nga Veleshta ka pranuar se djali i tij Avdulla Kupa ka vrarë Argëtim Asanin në Strugë, për të nxjerrë hak për djalin e tyre që ishte zhdukur dhe u gjet i vrarë disa muaj më parë në periferi të Strugës.
Bajram Kupa në deklaratën e tij ka theksuar se djali i tij Avdulla.K është përfshirë në këtë incident. Ai informoi se djali i tij rastësisht është ballafaquar me personin në fjalë, i cili në një moment ka vënë dorën në brez gjë që ka provokuar reagimin e shpejtë të djalit të tij.
”Personi në fjalë dhe dy persona të tjerë për ne si familje janë fajtorët kryesor në kidnapimin dhe vrasjen e djalit tonë Uran Kupa. Ne e kemi ditur prej kohësh që ai është personi përgjegjës për rastin e Uranit dhe në këtë rast Avdullai mori hakun e të vëllait” përfundon Bajram Kupa.
Uran Kupa ishte raportuar si i zhdukur nga 6 shkurt, dhe automjeti i tij u gjet disa ditë pas zhdukjes në Dibër, dhe  trupi i vdekur  i tij u gjet me 18 Mars të këtij viti  në fshatin Drasllajcë të Strugës.
/tesheshi.com/

Comments

  1. Zonja dhe zotërinj dhe të rritur mund të aplikojnë për programin tonë të donatorëve ku donatorët me CERTIFIKATËN e tyre të DHURËS mund të dhurojnë dhe të shpërblehen për shpëtimin e një jete

    Ne u japim donatorëve tanë 1187000 dollarë për veshkat

    Donatori që dëshiron të dhurojë organe të tjera mund të specifikojë gjithashtu...

    Kontaktoni mjekun: drsimonponcemd@gmail.com
    Për më shumë informacion..

    ReplyDelete
  2. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi në (BARDH MAGIC), i shkrova në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ai më dha botën e tij dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë (MAGJISË E BARDHË), kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheheni me të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    ai do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: findritualforlife@gmail.com
    +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves