Skip to main content

VMRO dhe BDI në panik nga fitorja e SYRIZA-s?

Fitorja e SYRIZA-s në zgjedhjet e parakohshme parlamentare në Greqi,  ka sjellë optimizëm te disa qarqe politike dhe intelektuale në Maqedoni, se negociatat për zgjidhjen e çështjes së emrit mund të lëvizin me tempo më të madhe. Në mesin e tyre është edhe intelektuali i mirënjohur nga Shkupi, Semi Mehmeti, i cili vlerëson se meqë SYRIZA do të ketë preokupim kryesor përmirësimin e ekonomisë greke, për këtë arsye do të tregojë gatishmëri më të madhe për zgjidhjen e kontestit disadekadësh me emrin. Mehmeti si problematike e quan sjelljen e koalicionit qeveritar në Maqedoni, VMRO- BDI, prej të cilit koalicion pret provokime të reja ndaj Greqisë, me qëllim që sa më tepër të zvarritet zgjidhja e çështjes së emrit.
“Edhe përkundër qëndrimeve të tyre deklarative, mendoj se VMRO dhe BDI nuk janë të gatshme për anëtarësim të Maqedonisë në NATO dhe BE. Prandaj unë pres që pushteti në Shkup të vazhdojë me vendime që provokojnë opinionin grek, me të vetmin qëllim për të pamundësuar zgjidhjen e çështjes së emrit në një afat më të shkurtër.  Një vendimi i tillë, sipas meje, ishte ndryshimi i papritur i emrit të Sallës universale në Shkup dhe emërimin e saj me emrin “Aleksandar Veliki”, në kohë kur ishte thuajse e qartë se SYRIZA do t’i fitojë zgjedhjet. Mendoj se provokime të ngjashme do të ketë edhe në të ardhmen”, vlerëson Mehmeti.
Për dallim prej Mehmetit, ish ambasadori i Maqedonisë në NATO, Risto Nikovski thotë se Cipras njihet me qëndrimet e tij edhe më radikale se të ish liderëve të tjerë grekë, andaj edhe është e arsyeshme të mos pritet thuajse asgjë në raport me Maqedoninë.
“Mendoj se jo vetëm që nuk ka mundësi, por nuk ka as logjikë të pritet se me ndryshimin e pushtetit në Greqi do të ketë ndonjë ndryshim më të butë apo ndryshim tjetër në raport me Maqedoninë. Grekët kanë një konsensus të fortë për këtë çështje dhe jo vetëm kaq, madje Aleksis Cipras kishte një qëndrim shumë më radikal kundrejt Maqedonisë dhe ai tani do të ketë kujdes që të mos jetë në shënjestër të sulmeve”, ka vlerësuar ai.
Ndërkaq, ish-ministrat e jashtëm të Maqedonisë, Antonio Milloshoski dhe Sërgjan Kerim presin përmirësim të marrëdhënieve me fqinjin jugor.
"Fitorja e SYRIZA-s është ngjarje e madhe edhe për Greqinë e edhe për fqinjësinë. Mendoj se në këtë moment, ata që do të presin tejet shumë nga Cipras, mund të zhgënjehen, ndërsa ata të cilët do ta nënvlerësojnë, mund të befasohen. Për këtë arsye në Republikën e Maqedonisë duhet t'i baraspeshojmë pritjet tona nga Ciprasi, i cili ndoshta si opozitar do të dukej më liberal, por nesër, nëse bëhet kryeministër apo partia e tij të jetë bartësja në qeverinë e re të Greqisë, sigurisht se do të jetë më konservator në qëndrimet e veta", deklaroi Milloshoski për MIA-n.
Kerimi vlerëson se Aleksis Cipras i takon një gjenerate të re të politikanëve në Greqi dhe për këtë arsye shpreson se do të sjell freski në politikën e jashtme të vendit dhe do ta lirojë nga disa stereotipa.
"Maqedonia dhe Greqia janë fqinjë me përcaktime të njëjta strategjike në planin ndërkombëtar. Njëherësh i takojnë Aleancës euroatlantike dhe integrimit. Për këtë shkak marrëdhëniet e tyre duhet të qëndrojnë në mirëbesimin e ndërsjellë, atmosferë ndërfqinjësore dhe në bashkëpunimin e frytshëm", thotë Kerim për MIA-n dhe thekson se SYRIZA dhe lideri i saj Aleksis Cipras meritojnë urime për fitoren e tyre të bindshme në zgjedhjet parlamentare në Greqi.
I pyetur nëse me SYRIZA-n në krye të Greqisë, është i mundur përparim në zgjidhjen e problemit me emrin dhe zhbllokimi i integrimit të Maqedonisë në BE dhe në NATO, Kerim përgjigjet se pret që më në fund të dy palët të ulen në një tavolinë dhe të bisedojnë për problemin.
Megjithatë pritjet nuk janë reale, nëse kihen parasysh provokimet e vazhdueshme që bën Qeveria e Shkupit ndaj Athinës.

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edhe me

Zbulohen lidhjet e Argëtim Asanit me Petrit Hamen (Amen), bashkëpunëtori i famëkeqit Arkan: Ja segmentet e UDB-së në politikën shqiptare të Maqedonisë

Ylli Pata Vrasja e Argëtim Asanit (alias Artan Musliut) risjell në skenën e tronditur të shqiptarëve të Maqedonisë, fantazmat e tmerrshme të lidhjes së vjetër me nëntokën e krimit të organizuar dhe me shërbimin famëkeq serb UDB, i cili një pjesë solide të tij, e ka vazhduar me shërbimin e Maqedonisë së sotme të Nikolla Gruevskit. Argëtim Asani, ka qenë një figurë kyçe e nëntokës së errët me politikën shqiptare të të gjitha forcave politike. Por mbi të gjitha ajo që është më eminente në “CV”-në e të ndjerit Asani është veprimtaria e tij e gjatë si njeri i afërt dhe truprojë e misteriozit Petrit Hame i njohur si Ame, bashkëpunëtor i afërt i kriminelit serb, Zhelko Razhnjatoviç (Arkanit) dhe figurë eminente e UDB-së jo vetëm në Maqedoni. Argëtim Asani, që prej fillimit të viteve 90-a ka qenë bashkëpunëtor i Petrit Ames në tregëtinë e paligjshme dhe monopolet ekonomike që lindën më pas në kontrollin e shitjes së karburanteve, cigareve dhe lidhjeve me nëntokën e Shqipërisë, madje e

Bashkëluftëtari i Zahirit: Ali Ahmeti e Fazli Veliu duhet të tregojnë pse u vra Zahir Pajaziti (Foto)

Hasan Zeneli, bashkëluftëtarë i heroit Zahir Pajazitit, në ditëlindjen e Zahirit, në faqen e tij në facebook ka shkruar në lidhje me vrasjen e tij. Sipas, tij ai nuk do të ndalet kurrë dhe do ta qoj këtë çështje deri në fund, duke zbuluar tradhtarët e vërtete të cilët i kanë bërë pritë Zahir Pajazitit. “Unë Hasan Zeneli ne emer te shokeve te gueriles se Zahir Pajazitit, publikisht u them se kete pune do ta çojm deri ne fund, deri ne zbardhjen perfundimtare duke i zbuluar tradhtaret e vertete te cilet i kane bere priten Zahirit dhe shume djemave tjere deshmor te ketij kombi”, shkruan ai./BS Ja postimi i tij i plotë pa ndërhyrjen tonë: Me 01 Nentor 2016, Kom. Zahir Pajaziti e ka ka DITELINDJEN. “Zahirin e vram sepse na e shau Azem Sylen ne TIRANE. Kete e di,vetem SEKTORI i vecant. E vram sepse ishte tmerr per ne dhe per vllaznit ton sllavokomunist.Nuk eshte e vertet se Xhavit Haliti me perjashtoi mua, por une e perjashtova Xhavit Halitin. Une jam shefi i shefave ktu! Hiq s’marr ves