Skip to main content

MASH: Nuk është në kompetenca tona evaluimi i institucioneve të arsimit të lartë

Në përputhshmëri me Nenin 77-a të Ligjit për arsim të lartë, me qëllim të zhvillimit dhe ruajtjes së kualitetit të arsimit të lartë, në çdo dy (2) vite, detyrimisht realizohet rangimi i të institucioneve shtetërore dhe private të arsimit të lartë, të regjistruara në Regjistrin e institucioneve të arsimit të larta në Republikën e Maqedonisë. Rangimi i institucioneve të arsimit të lartë e realizon subjekti juridik i zgjedhur në bazë të shpalljes publike ndërkombëtare, në një procedurë të regullt të paraparë sipas Ligjit për furnizime publike. Kriteriumet e Subjektit (operatorit ekonomik) i cili bën rangimin e institucione të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë janë të përshkruara me Nenin 77-a të Ligjit për arsim të lartë. Mjetet e nevojshme për realizimin e rangimit të institucioneve të arsimit të lartë sigurohen nga Buxheti i Republikës së Maqedonisë.
Konform asaj që u theksua më sipër, deri më tani është realizuar dy herë, në çdo dy vite, rangimi i institucioneve të arsimit të lartë në Maqedoni. Që në të dy Shpalljet publike për shërbim – Rangimin e institucioneve të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë, e ofruar nga ana e Ministrisë së arsimit dhe shkencës, fitues doli Qendra për universitetet e klasës botërore pranë Universitetit Xhio Tong në Shangaj. Rangimi i parë, i realizuar më vitin 2011, u krye mbi bazë të 19 indikatorëve për kualitet, kurse rangimi i dytë i realizuar më vitin 2013 u realizua mbi bazë të 21 indikatorëve për performansë akademike dhe konkurencë, parametra ato që i përkasin aspekteve kyçe të punës së institucioneve të arsimit të lartë (procesi mësimor, numri i studentëve të regjistruar, investimi në pajisje, veprimtaria shkencore-hulumtuese e kuadrit arsimoro-shkencor, dimensioni social, numri i profesorëve dhe bashkëpunëtorëve të cilët më së paku një vit me karakter pune kanë qëndruar në shtet e huaja, numri i studentëve që kanë qëndruar më së paku tre muaj në kuadër të shkëmbimit të studentëve në shtetet e huaja etj.).
Qëllimi i rangimit të instucioneve të arsimit të lartë në Maqedoni është që të kontribohet për rritjen e transparencës, efikasitetit dhe kualitetit të institucioneve të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë, si dhe stimulimin e konkurencës në mës të këtyre institucioneve të arsimit.
Rangimi i institucione të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë janë bërë në mënyrë transparente, rezultatet e rangimit janë bërë gjithnjë në formë publike – përmes konferencave për shtyp dhe shpallje në faqet zyrtare të MASH dhe të të gjitha institucioneve tjera që ky rangimi i vehet në shërbim.
Edhe në faqen zyrtare të MASH-it mund të haset në çdo moment rangimi i institucioneve të arsimit të lartë, ku me lehtësi mund të shihet se edhe dy universitete ku mësimi zhvillohet edhe në gjuhën shqipe se cilin vend janë të renditura: në rangimin e vitit 2011, Universiteti i Evropës Juglindore në Tetovë gjendet i pozicionuar në vendin e dytë, kurse Universiteti Shtetëror i Tetovës në vendin e 13; kurse në rangimin e vitit 2013, UEJL në Tetovë zën vendin e tretë, kurse USHT pozicionohet 4 vende më lartë (vendi 9) për dallim nga rangimi i paraprak i kryer.
MASH me këtë rast thekson se në përfundim e sipër është hapja e Shpalljes publike për furnizim me qëllim rangimin e institucioneve të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë, që pritet të realizohet brenda këtij viti kalendarik.
Për opinionin më të gjërë dhe për të gjithë ata që më pak janë të informuar për mekanizmin e evaluimit të institucioneve të arsimit të lartë, MASH bën të njohur faktin se ekzistojnë dy lloj evaluimesh: evaluimi i jashtëm dhe ai i brendshëm (vetevaliumi). Evaliumi në këtë kuptim paraqet vlerësim të kualitetit të arsimit të lartë, që përfshin një numër eksplicit të procedurave për vlerësimin e kualitetit në institucionet e arsimit të lartë, të kuadrit akademik dhe i programeve studimore të tyre, sipas procedimeve, standardeve të pranueshme dhe udhëzuesit për evaluim të miratuar nga ana e institucioneve evropiane për evaluim në arsimin e lartë, si dhe të organizatave dhe asociacioneve tjera të cilat kanë rol në vendosjen dhe zbatimin e standardeve dhe udhëzuesve evropiane për evaluim të hapësirës evropiane për arsim të lartë.
Konform Ligjit për arsimin e lartë, vetavaluimi i institucioneve të arsimit të lartë, është nën kompetencë të vetë instuticionit të arsimit të lartë, kurse sigurimin e vlerësimin e kualitetit të arsimit të lartë dhe kuadrit akademik e kryen Këshilli për akreditim dhe evaluim i arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë.
Thënë me fjalë tjera, nuk është në kompetencë të MASH evaluimi (i brendshëm, por edhe ai i jashtëm) i institucioneve të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë.
MASH, gjithmonë dhe me kohë, në mënyrë transparente dhe në bashkëpunim me të gjithë faktorët relevant në vend e më gjërë, ka zhvilluar aktivitete, në kuadër të kompetencave të veta, në drejtim të vënies në binarë të shëndoshë të veprimtarisë arsimore në ciklin e arsimit të lartë.
Në këtë vijë, MASH, kohë më parë, ngriti një Komision pune, në përbërjen e së cilës ishte i kyçur edhe Inspektorati shtetëror për arsim, për qëllim mbikqyrjen e respektimit të ligjshmërisë së funksionimit dhe ushtrimit të veprimtarisë arsimore nga ana e Institucioneve private të arsimit të lartë në Republikën e Maqedonisë. Konstatimet e marra nga vizitat e drejtpërdrejta në terren dhe nga shqyrtimi i dokumentacioneve dhe akteve vetanake që rregullojnë veprimtarinë e vetë atyre institucioneve private, u shfrytëzuan nga ana e MASH për nevoja të brendshme, për marrjen e hapavedhe vendimeve konkrete në interes të përmirësimit të gjendjes nëpër këto institucione. I gjithë ky veprim është në vazhdën e programeve të punës , planeve aksionale dhe politikave të definuara dhe vendosura më parë nga ana e sektorëve dhe organeve në përbërje të MASH.
MASH, edhe me këtë rast thekson, se gjithnjë është në kërkim të formave dhe rrugëve të reja për rritjen e kualitetit në arsimin e lartë, gjithnjë duke u drejtuar nga përcaktimi i shenjtë dhe përcaktues për ardhmërinë e një shoqërie dhe populli: arsim cilësor – për gjenerata të reja të shëndosha./aktuale/

Comments

Popular posts from this blog

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (PJESA I)

Dromca memoaresh KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË Miq të dashur! Vëllezër e motra! Para do kohe, një mikut tim të ngushtë ia dhashë dorëshkrimin tim me memoare për t’i lexuar dhe, eventualisht për t’i redaktuar, meqë është njeri i pendës. Ish-shefit tim të kabinetit,H. Agron Vojnikës, i kisha thënë që do t’ia jepja këtë dorëshkrim me kusht që ta botonte pasi të bëhesha për rahmet. Por, meqë gabova dhe ia dhashë mikut për tí lexuar, megjithatë, është kohë e turbullt, kohë kur nuk mund t’i besoshë as vetes ndaj dhe, duke dyshuar se mund t’i keqpërdorë memoaret e mia, vendosa që t’i botoj vetë, në këtë faqen time elektronike. Së shpejti do të keni rastin t’i lexoni memoaret nga dorëshkrimi im, me titull KUSH MA PREK KOMBIN MË KA SHARË FENË   HYRJA Bismilahi rrahmane rrahim! Ky do të jetë titulli i përmbledhjeve të memoareve të mia në këtë faqe elektronike dhe më vonë edhe në librin tim të radhës. Një nga format më të rënda të shkrimit pa dyshim që janë edh...

Dromca memoaresh të Sulejman Rexhepit (11-20)

Memoari nr.11 NË BASRA, UNË SULA SI SHEIKËT KUVAJTIANË Tashmë kisha nisur bukur mirë të komunikoj në gjuhën arabe. Po i ndiqja ligjeratat e Sheriatit. Më duheshin studimet e këtij fakulteti. Duke i udhëhequr drejt e mirë muslimanët e mi ata do të më besonin mua, pavarësisht se çka do të bëja unë e me se do të merrsha përveçse me hoxhallëk. Këtu profesorët na thoshin, nëse studioni vetëm sa për të qenë hoxhallarë profesionistë ju ka hëngër dreqi, sepse nuk jetohet vetëm me hoxhallëk. Pare kisha plot. Kredi të mirë studentore. Për studentët e Jugosllavisë isha tamam sheik. Prandaj edhe shtyhesha me sheikët e vendit, apo, më mirë me thënë, kisha shumë qejf t’i imitoj ata dhe jetën e tyre. Relacionin më të shpeshtë e kishin deri në Basra të Irakut. Vlonin si bubrreca, në këtë relacion. Më vonë e kuptova se në Basra jetohej një jetë nën mesatare. Sadam Hyseini nuk i kishte lënë kurrë që qytetarët e Basrës të me rrnin frymë shlirshëm. Pse? Sepse, pikërisht për faktin se shumica ...

Debat për listat e deputetëve në emisonin ”Rruga drejt…” : Azem Sadiki-PDSH, Izet Mexhiti-BDI, dhe profesori Zemri Elezi (VIDEO)

Debat për listat e deputetëve në emisonin ”Rruga drejt…” : Azem Sadiki-PDSH, Izet Mexhiti-BDI, dhe profesori Zemri Elezi (VIDEO) ./Ditari.mk/