Translate

Wednesday, February 8, 2017

Osmani: Vesel Memedi është kali i trojës brenda opozitës

HADI OSMANI
Prej para zgjedhjeve në një seri shkrimesh ua shfaqja hapur se Vesel Memedi është kali i trojës brenda opozitës. Ai bashkë me Selën ishin lojtarët kryesor të Bdi-së pasi ato të dy bashkë janë në hipoteka te Bdi-ja. Kur unë i akuzoja ato për flirt me Ali Ahmetin dhe Bdi-në shumë aktivistë të Aleancës mu vërsulën dhe më ofenduan. Më thanë se ata janë kritikues dhe kundërshtar të ashpër të Bdi-së e cila solli mjerimin. Më akuzonin se po e bëja vetëm për ti dëmtuar mos marrin vota. Por tash kur i morën votat dhe kur ia mundësuan Bdi-së që të dalë përsëri e para nuk u mbet gjë tjetër pos ta shfaqin hapur dashurinë për Ali Ahmetin. Atë dashuri që atëherë ia shfaqnin nëpër takime të fshehta tani ia shfaqin hapur publikisht në emisione. Tani i thurrin lavde kryetarit të partisë që para 2 muajsh e akuzonin se na ka sjellur mjerim. E imagjinoni dot. Para 2 muajsh i thonin se na ke mjeruar kurse tani i rrinë gatitu ideatorit dhe kryefamiljarit Ali Ahmeti. Po tash? Si ndjeheni ju aktivistë që vraponit si të çmendur për ta larguar mjerimin dhe Bdi-në? Unë liderët e Aleancës i demaskova që atëherë por sot ata publikisht demaskuan vetveten dhe treguan se në hipotekë të kujt janë?!

0 comments :

Post a Comment